پایگاه مقاومت بسیج رسالت

پایگاه مقاومت بسیج رسالت

مسجد امام حسین(علیه السلام)

پایگاه مقاومت بسیج رسالت

مسجد امام حسین(علیه السلام)

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

ویژه برنامه  بر و بچ رسالتی برای ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم  با حضور استاد برجسته آقای نظامی می باشد.

در ضمن جلسات هفتگی هر هفته در منزل یگی از اعضا به صرف اقطاری برگزار می شود.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۵
پایگاه رسالت

 

 هر سال هر موقع به انتهای سال نزدیک می شویم حال و هوای  راهیان نور و فضای جبهه و جنگ ،  بر و بچ رسالتی را به خود مشغول می کند.

امسال نیز رسالتی ها در  این سفر عشق شرکت کردند.

چاشنی فرهنگی برنامه های اردو به  قبل ، حین و بعد از اردو تقسیم می شود:

قبل اردو:شامل اختصاص یافتن جلسات یگشنبه ها به روایتگری و آماده سازی نیروها جهت سفر عشق ، پررنگ شدن موضوع دفاع مقدس در  نشریه بچه های مسجد ، زیارت شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازین و ...

حین اردو:مسابقات کتابخوانی ،  تهیه نشریات روزانه با موصوعات روز اردو (مراجعه به قسمت نشربه بچه های مسجد) ، تهیه مستندهای روزانه با موضوعات روز اردو ، مسابقات داستان نویسی و نقاشی و... برای نونهالان اردو ، جشن تکلیف برای یکی از افراد ، تقدیر از جانبازین و رزمنده های جبهه و جنگ موجود در اردو ، بسته فرهنگی ، جریان سازی موضوع در باغ شهادت باز باز است در قالب سخنرانی ، معرفی کتاب ، نشریه ، مستند ، فیلم ، مسابقه و ... ، بیان توصیحات مربوطه در مورد هر منطقه و پخش نماهنگ مربوط به هر منطقه و...

بعد اردو : ارتباط مستمر و موثر با اقراد حاضر در اررو ، یادمان شهدا و...

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۹
پایگاه رسالت


 

بر و بچ رسالتی هر از چند گاهی به دیدار خانواده ها و جانبازین محله می رود و خاطرات آنها ثبت و ضبط می کند و ان شاء الله در آینده خروجی نیز خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۴
پایگاه رسالت


بر و بچ رسالتی بنابر آنچه که مسیولین و هیات امنا تصمیم گرفتند مغازه مسجد را به محلی جدید برای امور فرهنگی  اعم پاسخگویی  به مسایل شرعی ، کانونی فرهنگی برای بانوان، کتابخانه و مکانی جهت مطالعه و ...  آماده کردند.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۱
پایگاه رسالت

بر و بچ رسالتی فقط در راهپیمایی ها حضور ندارند بلکه با تهیه پلکاردها ، ساختن آدمک و پرچم اسراییل و آمریکا جهت آتش زدن آنها و یکسری اقدامات دیگر در راهپیمایی های باشور شرکت می کنند.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۴
پایگاه رسالت

بر و بچ رسالتی بنابر مقتضیات زمان هر هفته یا هر دو سه هفته یکبار با حضور در خواجع ربیع یا بهشت زهرا به غبار رویی مزار شهدا می روند.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۸
پایگاه رسالت

بر و بچ رسالتی با تبلیغات و برنامه ریزی فرهنگی سعی دارند با تعویض دستگاه دیجیتال با آنتن ماهواره ، این دستگاه را از حانه های اهالی بدون زور و اجبار و با اختیار خود افراد جمع آوری کند که  عملی شدن و نتیچه دار بودن  این طرح ملزم به برنامه ریزی ها و مقدمات دقیق فرهنگی قبلی می باشد. 

این مجموعه با جریان سازی این طرح از راه های مختلف مثل انتشار چندین شماره نشریه بچه های با موضوعیت ماهواره ، برپایی نمایشگاه در هفته دفاع مقدس با موضوع جنگ و سخت و نرم که به موضوع ماهواره نیز اشاره می کرد ، تبلیغات و... که به نسبت مورد استقبال اهالی محله قرار گرفته است ولی هنوز باید بیشتر فکر شود تا شاهد نتایج بهتری باشیم.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۱
پایگاه رسالت